Desta Beeder har igjen fanget oppmerksomheten med sin elegante tilstedeværelse – denne gangen midt i hjertet av Stockholm. Kledd i en sort og sølvgrå blomsterkjole og badet i varm vårsol, står hun på en balkong med klassisk arkitektur rundt seg, og smiler ut mot byen. Det er noe befriende og lett over uttrykket hennes, som om hun nyter et velfortjent avbrekk.
Men det er ikke bare utsikten og antrekket som får følgerne hennes til å stoppe opp. Sammen med det vakre bildet kommer nemlig en liten, uventet beskjed fra influenseren og programlederen.
«Nu kör vi Stockholm 🇸🇪», skriver Desta i bildeteksten.
Se dette innlegget på Instagram
Med få ord hinter hun til at dette ikke bare er en kort tur over grensen – men kanskje starten på noe mer? Flytter hun midlertidig? Er det jobb, nye prosjekter, eller bare en ny fase i livet? Det holder hun foreløpig tett til brystet, men spenningen blant følgerne er merkbar.
Uansett hva planen hennes er, så er det klart at hun trer inn i denne nye fasen med stil og selvtillit – og følgerskaren hennes er mer enn klare for å bli med på reisen.
LES OGSÅ: Jakob Ingebrigtsen bryter stillheten med ærlige ord – etter den tunge perioden: «Første..»
👉 Lik og del videre om du gleder deg til å se hva Desta skal finne på i Stockholm – og for å spre litt vårstemning!





